Pawilon handlowy – wizytówka Twojej firmy na targach

Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Stanowią przedłużenie sklepu stacjonarnego albo też mogą być nadrzędnym punktem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w czasie giełd i podobnych wydarzeń, a dodatkowo, ze względu na szybki montaż i mobilność, stosuje się je na przykład do handlu w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje zadania, powinien być właściwie dopasowany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego doborze?

Pawilony handlowe – jak wybrać?

W ofercie producentów znajdziemy rozmaite warianty mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami lub namiotowych. Te pierwsze mogą być wykonane na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Charakteryzują je stosunkowo szybki montaż, jednakże ich mobilność jest znacznie mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są także od nich o wiele droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję portierni, kiosków lub kas biletowych.

Pawilon handlowy – czemu warto go używać?

Jeśli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub najważniejsza jest dla nas cena, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego rodzaju konstrukcje charakteryzują się dużą wytrzymałością, będąca wynikiem wykorzystania do ich produkcji wysokiej jakości tworzyw. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są szkielety, są odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie należycie konserwowany, posłuży wiele lat – nawet przy częstym użytkowaniu.