Tu poznasz ofertę Google Partnera
Google AdWords jest jedną z najskuteczniejszych technik umożliwiających reklamę w internecie. Polega na proponowaniu użytkownikom linków sponsorowanych o treści dostosowanej do danego wyszukiwania i może zwiększyć sprzedaż nawet o ponad połowę, o ile strategia AdWords zostanie właściwie poprowadzona. Wbrew temu, co myśli część czytelników, opracowanie skutecznej strategii AdWords to zadanie dla doświadczonych profesjonalistów i bez właściwych umiejętności okaże się prawie niewykonalne. Dobrze zatem zlecić to sprawdzonej agencji SEO. Jak ją wybrać? Nie jest to problemem – musimy jedynie dowiedzieć się, czy dana firma uzyskała certyfikat Google Partner.
Google Partner – czym jest?
Google Partner to program, jaki internetowy gigant opracował, chcąc zapewnić klientom zamawiającym AdWords profesjonalną obsługę. Opiera się on na udzielaniu agencjom marketingowych specjalnych porad, dzięki którym są one w stanie stworzyć bardziej efektywne strategie dla swoich klientów. Aby firma zdobyła tytuł Google Partner, jej pracownicy muszą mieć certyfikaty Google AdWords, zaś ona sama powinna udowodnić biegłość w zarządzaniu budżetami strategii. Google nadaje certyfikat Google Partner firmie SEO dopiero po starannym jej przetestowaniu. Co więc znaczy on dla klientów?
Google Partner – dlaczego jest to istotne?
Certyfikat Google Partner mówi o tym, że specjaliści z danej agencji posiadają kwalifikacje, które umożliwiają dobór najlepszych taktyk podczas prowadzenia kampanii. Dzięki Google Partner zyskujemy też pewność, iż agencja, którą wybierzemy, ma dostęp do wszystkich nowinek wprowadzanych przez internetowego giganta, a jej pracownicy biorą udział we wszystkich kursach prowadzonych przez Google, a także mają możliwość skorzystania z jego pomocy technicznej.
Nasze dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]