Sprawdź, komu zlecić pozycjonowanie stron Kraków. Kliknij w to miejsce
Istnieją 3 główne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni specjalną rolę przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Kobiet, koncert popularnego piosenkarza lub Tłusty Czwartek. Ten rodzaj pozycjonowania jest wyjątkowo efektywny, jeśli popularna w danym okresie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześniej. Na ogół pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze gastronomii oraz turystyki. Najczęściej należy zainicjować je na dwa-trzy miesiące przed ważnym wydarzeniem, aby Google zdążyło zaindeksować nową ewentualnie uaktualnioną treść witryny internetowej.
Pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon
Następny typ pozycjonowania to odpowiednie i sprawdzone wyjście dla posiadaczy niskich budżetów na reklamę. Dzięki należytemu doborowi słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale też stawki za reklamę w Google Ads istotnie się zredukują. Pozycjonowanie na długi ogon to też znacznie niższa konkurencja. Istotne jest również to, że rośnie trend wprowadzania dłuższych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– golarka Braun Seria 3 szara,
– smartfon LG G6 niebieski,
– obuwie sportowe puma Drift Cat czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie ważne przede wszystkim dla sklepów działających w sieci. Z wykorzystaniem tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę produktów mogą efektywniej piąć się na pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie Lokalne
W takim pozycjonowaniu kluczowe jest dodanie do słowa kluczowego nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić przede wszystkim:
– kraj (przykładowo “hotele Polska”)
– miasto (“saksofonista Kraków”)
– dzielnicę (“sklep obuwniczy Śródmieście”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale zda egzamin w działaniach dla przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swoje produkty tylko do klientów przebywających w tym samym regionie. Taka metoda pozycjonowania jest preferowania także wówczas, gdy firma nie ma finansów na promocję i nie ma możliwości walczyć o pozycje na słowa kluczowe bez dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “sklep ogólnospożywczy”, to “sklep ogólnospożywczy Kraków”.
Nasze dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]