Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Potrzebujesz więcej informacji dotyczących tego, jak wybrać firmę SEO? Wejdź na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Kiedy masz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie tu znaczna grupa klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak wobec tego zatrudnić dobrą agencję SEO? Zalecamy wsłuchać się w podpowiedzi ekspertów.

Google radzi, jak wybrać rzetelną agencję SEO

Nie można negować, że cały sektor SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieustająco rozkwita właściwie tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo występowania licznych opcji, jak np. Yahoo, Bing lub Yandex, wciąż najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje być widocznym w internecie, powinien powalczyć o swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku usług, w których występuje silna konkurencja, przeważnie jest to trudne bez wsparcia speców z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea SEO jest kompletną nowością, i przyszykowało krótki instruktaż, jak rozpoznać rzetelną agencję SEO.

Cechy rzetelnej firmy SEO według Google

Pracownik Google z ponad dziesięcioletnim stażem klarownie wyjaśnia, jak zatrudnić solidną firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:

  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe,
  • udzielenie stronie opieki technicznej oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie podejmowanych działań, przykładowo poprzez comiesięczne raportowanie oraz permanentny dostęp do statystyk strony,
  • umiejętność oceny czasu i budżetu koniecznego do zakończenia planowanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od szczegółowego audytu strony.

Pracownica Google podkreśla również, iż solidna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, często dającym większe efekty na ogół po kilku miesiącach działań.