Agencja marketingowa – jak może pomóc Twojej firmie?

Aby skorzystać z doświadczenia profesjonalistów z agencji reklamowej Kraków, skieruj się na k-myk.pl

Gdy prowadzi się firmę, niezależnie czy zajmujemy się sprzedażą, produkcją czy świadczeniem usług, działania reklamowe winny stanowić istotny element kreowania rozpoznawalności marki. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają finanse na stworzenie i opłacanie swoich wydziałów ds. reklamy, tymczasem mniejsze firmy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, z reguły szukają wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja marketingowa zapewnia kompleksowe usługi

Agencja marketingowa to grupa kreatywnych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, mających wiele umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z ekspertami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii promocyjnych w sieci (filmy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki (również DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, koperty oraz papier firmowy), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, że będzie ono poprawnie użyte podczas tworzenia materiałów reklamowych – billboardów, stoisk targowych, plakatów czy folderów. Agencja marketingowa przygotuje też ciekawe, unikalne wpisy na stronę internetową zamawiającego, jak również zaplanuje schemat komunikacji z odbiorcami poprzez popularne media społecznościowe, takie jak Twitter, Facebook lub Instagram.

Do kogo adresowana jest oferta agencji marketingowej?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są przede wszystkim do przedsiębiorstw, które nie posiadają własnego działu promocji. Jednak nie znaczy to, iż to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie działowi ds. reklamy i marketingu. Przykładowo, jeśli nie ma on praktyki w organizacji spotkań z klientami, konferencji bądź targów, które najczęściej wymagają wielopoziomowego planowania, te obowiązki można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu kompetentnego oraz harmonijnego zespołu pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie programu kursów albo zaplanowanie imprezy integracyjnej. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, warto jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do znacznego zespołu wykwalifikowanych profesjonalistów. Umożliwi to powierzenie wszelkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencji, a co za tym idzie – większy nadzór nad wizerunkiem firmy oraz spójnością kampanii.

Nasze dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]