Uzyskaj więcej szczegółów o projekcie gazety
Gazeta korporacyjna to znakomity sposób motywowania załogi, ale też rodzaj reklamy. Zastanówmy się więc, jakie materiały warto umieścić w takim biuletynie i czy warto się na to zdecydować.
Projekt gazety – firmowy biuletyn
Gazeta korporacyjna może spełniać rozmaite role. Kluczową jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o sukcesach, pochwalenie się wysokimi wynikami, wywiady z przodującymi członkami zespołu. Wewnętrzne gazetki mają ogromny wpływ na funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa, bowiem świetnie zagrzewają do pracy ekipę. To sprawia, że członkowie załogi bardziej angażują się w funkcjonowanie korporacji, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich rutynowe powinności przynoszą im większą dawkę satysfakcji. Badania wskazują, że korporacyjny biuletyn sprawia, że pracownicy utożsamiają się z wytwarzanymi towarami, wzrasta też jakość usług. Ogromną zaletą jest również usprawnianie kanałów komunikacji między jednostkami, które są częstą przyczyną konfliktów w wielu korporacjach. Gazeta firmowa zapewnia też stuprocentową transparentność działań firmy.
Projekt gazety – promuj działania przedsiębiorstwa
Oczywiście gazeta firmowa to także niezastąpiona forma komunikacji na zewnątrz. Broszura może dotrzeć do czytelników takich jak: usługobiorcy, konkurencja, potencjalni inwestorzy, studenci. Gazeta korporacyjna w ten sposób reklamuje działania naszej korporacji, podnosi wyniki sprzedażowe, a także wspiera działania PR. Myśląc o stworzeniu gazety firmowej musimy przede wszystkim zwerbować pracowników do pisania artykułów oraz przemyśleć szatę graficzną. Warto skorzystać z usług doświadczonych podmiotów (np. grafików projektowych), którzy zrobią projekt gazety, określą wygląd gazetki i zatroszczą się o kwestie techniczne. Z ich pomocą korporacyjny biuletyn na pewno okaże się sukcesem.
Nasze dane:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]